Επανερχόμαστε στο σώμα μας με ευκαιρία το σώμα των δεινοσαύρων κάνοντας συγκρίσεις και σχολιάζοντας τις σημαντικές διαφορές με τον άνθρωπο.
Αφού είχαμε δει τις προηγούμενες μέρες τα απολιθώματα στον εκθεσιακό χώρο με τους δεινόσαυρους και αφού γίναμε παλαιοντολόγοι συζητήσαμε για τα δικά μας δακτυλικά αποτυπώματα!
Μια σημαντική διαπίστωση που έκαναν ήταν πως ανακαλύπτουμε με αυτά τους κλέφτες.Έτσι μας δόθηκε η ευκαιρία να συζητήσουμε και να μάθουμε τι είναι και γιατί μας χρειάζονται.
Πρώτα συζητήσαμε για την γέννησή μας και την καταχώρηση των στοιχείων μας από τους γονείς μας στο Ληξιαρχείο.Τους δείξαμε το πιστοποιητικό γέννησής τους και το διαβάσαμε...Έπειτα αφού παρατηρήσαμε την δική μου ταυτότητα και την χρησιμότητα της γενικά, αποφασίσαμε να φτιάξει ο καθένας την δική του συμπληρώνοντας τα στοιχεία του τα οποία είχαμε καταχωρήσει στον υπολογιστή σε προηγούμενο μάθημα.
Παρατηρήσαμε ότι πολλά παιδιά είχαν γεννηθεί τον Δεκέμβριο ενώ τον Οκτώβριο και το Νοέμβριο κανένα...είχαμε και δύο παιδιά που γεννήθηκαν την ίδια μέρα!!το επόμενο βήμα να τις τοποθετήσουμε στο τρενάκι γενεθλίων με την ανάλογη σειρά!!
Τελικό συμπέρασμα ...ο καθένας έχει και διαφορετικό δακτυλικό αποτύπωμα και είναι μοναδικό σε όλο τον κόσμο!!Γι' αυτό-συμπέραναν τα παιδάκια μας - ότι εύκολα εντοπίζονται οι κλέφτες που έχουν αφήσει τα δακτυλικά τους αποτυπώματα στα σημεία. που κινούνται...
Στην συνέχεια συζητήσαμε για την ημερομηνία γέννησής μας(την οποία γιορτάζουμε με τα γενέθλιά μας)!!
Από το πιστοποιητικό γέννησης καταχωρήσαμε την ημερομηνία και την γράψαμε στην φωτογραφία του κάθε παιδιού που είχαμε εκτυπώσει...έπειτα πλαστικοποιήσαμε καρτελίτσες με τους μήνες του χρόνου(πάνω σημειώσαμε με αριθμό την σειρά του καθ'ενός).τους τοποθετήσαμε με χρονολογική σειρά και το κάθε παιδί καλούνταν να βρει τον μήνα που είχε γεννηθεί και να τοποθετήσει την φωτογραφία του εκεί....