Διαβάζοντας το παραμύθι της "Χρυσομαλλούσας"μας προέκυψε το project!!
-γιατί οι αρκούδες του παραμυθιού έχουν καφέ και όχι άσπρο χρώμα;
-που ζουν οι άσπρες αρκούδες;
....και άλλες τέτοιες ερωτήσεις έδωσαν το ερέθισμα να ξεκινήσουμε σχέδιο εργασίας με τα ζώα στις πολικές χώρες!
Πρώτα λοιπόν μάθαμε τι γνωρίζουν τα παιδιά...και εκπλαγήκαμε από τις απαντήσεις..
-Κυρία η φάλαινα που ζει εκεί λέγεται "μπελούγκα" -η φώκια λεοπάρδαλη τρώει τους πιγκουίνους -οι Εσκιμώοι ζουν στον Βόρειο Πόλο-... Όμως είχαν και πάρα πολλές απορίες.. -γιατί έχει πολλούς πάγους και κρύο εκεί; -που βρίσκεται ο Βόρειος Πόλος και ο Νότιος; -πως μεταφέρουν πράγματα και τρόφιμα; -Ζουν άνθρωποι στο Νότιο Πόλο;
Ήδη κάποια παιδιά στις ελεύθερες δραστηριότητες άρχισαν να ζωγραφίζουν ζώα...
Aρχίσαμε λοιπόν να κατασκευάζουμε τον Βόρειο και Νότιο Πόλο..και θεωρούμε ότι το αποτέλεσμα βγήκε καλό.τα υλικά....κάνσον,γκοφρέ..και χαρτοπετσέτες..!!
Κατασκευάσαμε μια μακέτα αρχίζοντας να ζωγραφίζουμε τα ζώα που ζουν στους πάγους.Φτιάξαμε παγόβουνα με εφημερίδες και τα βάψαμε με ατλακόλ και πλαστικό χρώμα.Με πηλό φτιάξαμε τα ιγκλού και στη συνέχεια τα βάψαμε.. Όλά αυτά τα κολλήσαμε πάνω σε φελιζόλ ρίξαμε και λίγο χιονάκι και έτοιμη η μακέτα μας!
Mαθηματικές έννοιες αρκετές...αντιστοιχίσεις..ταξινομίσεις..ομαδοποιήσεις(ζώα στον Βόρειο και ζώα στο Νότιο Πόλο)χρώματα(άσπρο,γκρι,μαύρο),μεγέθη(μικρο,μεσαίο,μεγάλο)αλλά ασχοληθήκαμε και με ανάγνωση και γραφή.Φτιάξαμε καρτελίτσες με τα ζώα και σε άλλες το όνομά τους και προσπαθήσαμε να τις διαβάσουμε και να τις γράψουμε.Κάναμε σταυρόλεξο και ένα αεπιτραπέζιο παιχνίδι με αρίθμηση για να νικήσει το πιο γρήγορο ζώο...
Συλλέξαμε όλες τις πληροφορίες που έφεραν τα παιδιά,πληροφορίες από εγκυκλοπαίδειες,ΙNTERNET,χειρόγραφες..φύλλα εργασίας,ζωγραφιές και κάναμε την δική μας εγκυκλοπαίδεια!
-Κυρία η φάλαινα που ζει εκεί λέγεται "μπελούγκα" -η φώκια λεοπάρδαλη τρώει τους πιγκουίνους -οι Εσκιμώοι ζουν στον Βόρειο Πόλο-... Όμως είχαν και πάρα πολλές απορίες.. -γιατί έχει πολλούς πάγους και κρύο εκεί; -που βρίσκεται ο Βόρειος Πόλος και ο Νότιος; -πως μεταφέρουν πράγματα και τρόφιμα; -Ζουν άνθρωποι στο Νότιο Πόλο;
Ήδη κάποια παιδιά στις ελεύθερες δραστηριότητες άρχισαν να ζωγραφίζουν ζώα...
Aρχίσαμε λοιπόν να κατασκευάζουμε τον Βόρειο και Νότιο Πόλο..και θεωρούμε ότι το αποτέλεσμα βγήκε καλό.τα υλικά....κάνσον,γκοφρέ..και χαρτοπετσέτες..!!
Κατασκευάσαμε μια μακέτα αρχίζοντας να ζωγραφίζουμε τα ζώα που ζουν στους πάγους.Φτιάξαμε παγόβουνα με εφημερίδες και τα βάψαμε με ατλακόλ και πλαστικό χρώμα.Με πηλό φτιάξαμε τα ιγκλού και στη συνέχεια τα βάψαμε.. Όλά αυτά τα κολλήσαμε πάνω σε φελιζόλ ρίξαμε και λίγο χιονάκι και έτοιμη η μακέτα μας!
Mαθηματικές έννοιες αρκετές...αντιστοιχίσεις..ταξινομίσεις..ομαδοποιήσεις(ζώα στον Βόρειο και ζώα στο Νότιο Πόλο)χρώματα(άσπρο,γκρι,μαύρο),μεγέθη(μικρο,μεσαίο,μεγάλο)αλλά ασχοληθήκαμε και με ανάγνωση και γραφή.Φτιάξαμε καρτελίτσες με τα ζώα και σε άλλες το όνομά τους και προσπαθήσαμε να τις διαβάσουμε και να τις γράψουμε.Κάναμε σταυρόλεξο και ένα αεπιτραπέζιο παιχνίδι με αρίθμηση για να νικήσει το πιο γρήγορο ζώο...
Συλλέξαμε όλες τις πληροφορίες που έφεραν τα παιδιά,πληροφορίες από εγκυκλοπαίδειες,ΙNTERNET,χειρόγραφες..φύλλα εργασίας,ζωγραφιές και κάναμε την δική μας εγκυκλοπαίδεια!
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου