Η πόλη μου ,το Ηράκλειο

Πέμπτη 17 Οκτωβρίου 2013

Παγκόσμια ημέρα Διατροφής


Σήμερα μας περίμενε μια ευχάριστη έκπληξη στο σχολείο μας!Είχαμε λάβει ένα γράμμα και μέσα είχε κάποιες εικόνες...από που; Κάναμε υποθέσεις,προβληματιστήκαμε και αποφασίσαμε να λύσουμε τις απορίες μας διαβάζοντάς το.
"Γεια σας παιδιά…

Είμαι η κυρά καλή Διατροφή!
Χθες γιόρταζα τα 33 μου χρόνια και είμαι πολύ χαρούμενη γιατί όλος ο κόσμος με αγαπάει αφού προτιμάει τις τροφές μου!!
Είχα έρθει και πέρυσι στο σχολείο σας και γιόρτασα τα γενέθλιά μου αλλά φέτος δεν τα κατάφερα γιατί  από  το καλό  φόρεμά μου, μου  άρπαξε η κυρά κακή Διατροφή  τις υγιεινές τροφές και δεν έχω τίποτε άλλο για να φορέσω.
Θα ήθελα να με βοηθήσετε να τις  ξαναβρώ.
Και για να σας βοηθήσω σας έχω στείλει μερικές εικόνες και εσείς θα πρέπει  να ξεχωρίσετε μόνο  τις υγιεινές  τροφές,  και να μου τις στείλετε με τον ταχυδρόμο ή με email, αν θέλετε να έρθουν πολύ γρήγορα!Πρέπει να προσέξετε να μην μπερδέψετε καμιά ανθυγιεινή τροφή γιατί αμέσως χάνετε….την ευκαιρία να σας γνωρίσω από κοντά!!
 Έπειτα θα πρέπει  να φτιάξετε την δική σας πυραμίδα ζωγραφίζοντας τις τροφές.

Και φυσικά δεν είπαμε το πιο σημαντικό…να τρώτε μόνο υγιεινές τροφές που κάνουν καλό στην υγεία σας!

                       Σας στέλνω τους χαιρετισμούς μου !!"
Αφού είδαμε τις εικόνες που μας έστειλε συζητήσαμε για τις τροφές και ποιες θεωρούμε υγιεινές και ποιες όχι...έπειτα τις κατηγοριοποιήσαμε ,σχεδιάσαμε ένα τρίγωνο -πυραμίδα και τις τοποθετήσαμε εκεί.Τις βάλαμε πάλι μέσα στον φάκελλο και θα το ταχυδρομήσουμε.
Συζητήσαμε για την πυραμίδα της υγιεινής διατροφής και την ιεραρχία που έχουν οι τροφές σ'αυτή την πυραμίδα.
Βρήκαμε από το λογισμικό kidspiration εικόνες υγιεινών και ανθυγιεινών τροφών τραβώντας τις τα παιδιά και αποθηκεύοντάς τις για να το εκτυπώσουν αργότερα χρησιμοποιώντας το σαν φύλλο αξιολόγησης.


Έπειτα θέλησαν να μάθουν τι είναι αυτό το email που έγραφε το γράμμα και προσπαθήσαμε να τους εξηγήσουμε με ένα παράδειγμα, ότι είναι μια μορφή αποστολής πληροφοριών πολύ γρήγορη.
Ακούσαμε από το διαδίκτυο το τραγουδάκι "πόσο λάθος διατροφή"και το χορέψαμε....
Επειδή όμως είχαν αρκετές απορίες θα το επεκτείνουμε για να μάθουμε περισσότερα για την υγιεινή διατροφή και το πόσο συμβάλλει σε ένα υγιές σώμα!!
ΤΡΏΜΕ ΥΓΙΕΙΝΆ ΓΙΑ ΝΑ ΖΟΎΜΕ ΠΙΟ ΚΑΛΆ..."το σύνθημά μας"

Δεν υπάρχουν σχόλια: