Η πόλη μου ,το Ηράκλειο

Τρίτη 10 Ιουνίου 2014

Ταινίες και ατάκες από τον παλιό ελληνικό κινηματογράφο!


ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΓΙΟΡΤΗΣ

* Μένουμε πάντα παιδιά(Μουσική: Μίμης Πλέσσας-τραγούδι από την ταινία «Ραντεβού στον αέρα»

* Ο πιο καλός ο μαθητής –τραγούδι:Γιώργος Ζαμπέτας

* Τράβα μπρος –τραγούδι Αλίκη Βουγιουκλάκη(από την ταινία «η Αλίκη στο Ναυτικό»)

* Σήκω χόρεψε συρτάκι –από την ταινία «η κόρη μου η σοσιαλίστρια με την Αλίκη Βουγιουκλάκη»

* «Δημήτρη μου Δημήτρη μου»-Ζεμπέκικο με τον Παπαμιχαήλ

* «Λατέρνα φτώχεια και φιλότιμο»(Φωτόπουλος-Αυλωνίτης)του Αλέκου Σακελάριου Μουσική Μάνος Χατζηδάκης

* «Γαρύφαλλο στ’ αυτί»(Τζένη Καρέζη)

* «Της κακομοίρας- ο Μπακαλόγατος» Διάλογος με τον   Χατζηχρήστο και τον Δούκα

* «Χτυποκάρδια στο θρανίο» Μουσική Μάνος Χατζηδάκης-«χόρευε τουίστ»με την Αλίκη Βουγιουκλάκη

* «Είμαι  γυναίκα του γλεντιού»-Μαίρη Χρονοπούλου

* «Η νεράϊδα και το παλικάρι»-Βροντάκηδες και Φουρτουνάκηδες

* «Κίτρινα γάντια» Ατάκα με τους ηθοποιούς: Γκιωνάκη και Σταυρίδη

* «Νύχτα καλοκαιριού» Τραγούδι: Γιάννης Βογιατζής

* «Ο άντρας που θα παντρευτώ» με την Μάρθα Καραγιάννη

* «Φσστ πόϊντ» με τον Κώστα Βουτσά

* «Νιάου βρε γατούλα» με την Αλίκη Βουγιουκλάκη

* «Φεύγουν τα χρόνια» Τραγούδι: Ρένα Βλαχοπούλου




Δεν υπάρχουν σχόλια: