Aπό την αρχή του μήνα παρατηρήσαμε στο ημερολόγιό μας ένα μπουκετάκι γαρύφαλλα στην συγκεκριμένη ημερομηνία(17 Νοεμβρίου).
Συλλέξαμε λοιπόν αρκετό υλικό είτε από φωτογραφίες είτε από εφημερίδες είτε από βιβλία και οπτικοακουστικό υλικό αρκετές πληροφορίες όπου θα μας βοηθούσαν ώστε να προσεγγίσουμε τα γεγονότα του Πολυτεχνείου μέσα από έγκυρες πηγές.
Έτσι αντλήσαμε πληροφορίες με ερωτοαπαντήσεις και υποθέσεις.Καταρχήν συζητήσαμε τι είναι Πολυτεχνείο(είναι σύνθετη λέξη:πολλές τέχνες) και τι σπουδάζουν εκεί οι φοιτητές;
Ποιοι ήταν οι πρωταγωνιστές των γεγονότων; Γιατί ήταν μαζεμένοι εκεί; Τι πιστεύουμε ότι ζητούσαν τα παιδιά;Τι σημαίνουν τα συνθήματα"ψωμί παιδεία,ελευθερία;"Πως αντιμετωπίστηκαν τα αιτήματα των φοιτητών;Εμείς τι θα κάναμε σήμερα; Τι σημαίνει χώνω την ελευθερία μου;
Αφού διαβάσαμε την γνωστή σε όλους μας ιστορία της "Ντενεκεδούπολης"προσπαθήσαμε να συνδέσουμε τα γεγονότα και τους ήρωες με το Πολυτεχνείο.'Επειτα παίξαμε ουκλοθέατρο αι τα παιδιά το απόλαυσαν!!
Συζητήσαμε για το υλικό που είναι φτιαγμένα τα ντενεκεδάκια και πειραματιστήκαμε με μαγνήτες.....
Συλλέξαμε λοιπόν αρκετό υλικό είτε από φωτογραφίες είτε από εφημερίδες είτε από βιβλία και οπτικοακουστικό υλικό αρκετές πληροφορίες όπου θα μας βοηθούσαν ώστε να προσεγγίσουμε τα γεγονότα του Πολυτεχνείου μέσα από έγκυρες πηγές.
Έτσι αντλήσαμε πληροφορίες με ερωτοαπαντήσεις και υποθέσεις.Καταρχήν συζητήσαμε τι είναι Πολυτεχνείο(είναι σύνθετη λέξη:πολλές τέχνες) και τι σπουδάζουν εκεί οι φοιτητές;
Ποιοι ήταν οι πρωταγωνιστές των γεγονότων; Γιατί ήταν μαζεμένοι εκεί; Τι πιστεύουμε ότι ζητούσαν τα παιδιά;Τι σημαίνουν τα συνθήματα"ψωμί παιδεία,ελευθερία;"Πως αντιμετωπίστηκαν τα αιτήματα των φοιτητών;Εμείς τι θα κάναμε σήμερα; Τι σημαίνει χώνω την ελευθερία μου;
Αφού διαβάσαμε την γνωστή σε όλους μας ιστορία της "Ντενεκεδούπολης"προσπαθήσαμε να συνδέσουμε τα γεγονότα και τους ήρωες με το Πολυτεχνείο.'Επειτα παίξαμε ουκλοθέατρο αι τα παιδιά το απόλαυσαν!!
Συζητήσαμε για το υλικό που είναι φτιαγμένα τα ντενεκεδάκια και πειραματιστήκαμε με μαγνήτες.....
Συητήσαμε για το ποιος αποφασίζει να είναι ο αρχηγός μιας χώρας και τι σημαίνει ψηφίζω(είχαμε συζητήσει σε προηγούμενα μαθήματα για τις εκλογές)!
Αφού παρατηρήσαμε από το εποπτικό υλικό γραμμένα συνθήματα προσπαθήσαμε να τα διαβάσουμε και γράψαμε τα δικά μας και τα φωνάξαμε στο διπλανό τμήμα!
Ζωγραφίσαμε μια ομαδική ζωγραφιά για το Πολυτεχνείο γράφοντας συνθήματα!!
Ακούσαμε διάφορα τραγούδια από το youtube...
Κατασκευάσαμε το σήμα της Ειρήνης με όσπρια(πρόσφατο θέμα με σποράκια)
Διαβάσαμε το ποίημα του Γιάννη Ρίτσου για τι είναι Ειρήνη
"Τ' όνειρο του παιδιού είναι η ειρήνη.
Τ' όνειρο της μάνας είναι η ειρήνη.
Τα λόγια της αγάπης κάτω απ' τα δέντρα
είναι η ειρήνη.
Ο πατέρας που γυρνάει τ' απόβραδο μ' ένα φαρδύ χαμόγελο στα μάτια
μ' ένα ζεμπίλι*
στα χέρια του γεμάτο φρούτα
κι οι σταγόνες του ιδρώτα στο μέτωπο του
είναι όπως οι σταγόνες του σταμνιού που παγώνει το νερό στο παράθυρο,
είναι η ειρήνη.
Ειρήνη είναι ένα ποτήρι ζεστό γάλα κι ένα βιβλίο μπροστά στο
παιδί που ξυπνάει.
Η ειρήνη είναι τα σφιγμένα χέρια των ανθρώπων
είναι το ζεστό ψωμί στο τραπέζι του κόσμου
είναι το χαμόγελο της μάνας.
Μονάχα αυτό.
Τίποτ' άλλο δεν είναι η ειρήνη".
Και εμείς γράψαμε το δικό μας!
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου