Εσωτερικός κανονισμός λειτουργίας σχ.έτος 2024-25

Εσωτερικός κανονισμός λειτουργίας σχολείου 2023-24

Σελίδες

Διαχείριση καιρικών φαινομένων-Σεισμός

Εσωτερικός κανονισμός σχολείου 2022-23

ΙΕΠ-ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΣΧΟΛΙΚΗΣ ΜΟΝΑΔΑΣ

etwinning

Αναλυτικό Πρόγραμμα Σπουδών (Α.Π.Σ.) -(ΔΕΠΠΣ) Νηπιαγωγείου

ΤΑ ΘΕΜΑΤΑ ΜΑΣ

Τετάρτη 5 Φεβρουαρίου 2014

Στοματική υγιεινή-Επίσκεψη Οδοντίατρου στο σχολείο μας!

Στα πλαίσια του προγράμματος "πως δημιουργείται η ανθρώπινη ζωή"ένα από τα ερωτήματα των παιδιών ήταν πότε εμφανίζονται τα πρώτα δοντάκια του μωρού...
Αφού διαβάσαμε σχετικά βιβλία"Ο Σοκολάκης και η Ζαχαρούλα", "ο γύρος του κόσμου με ένα δοντάκι","η Νεραϊδοντούλα και τα δόντια μου" και είδαμε βίντεάκια στο youtube συζητήσαμε για το πότε εμφανίζονται τα πρώτα δοντάκια και ποιά είναι αυτά(γύρω στους έξι μήνες και είναι τα δύο μπροστινά πρώτα)...





Σε μια τεράστια οδοντοστοιχία από πηλό μετρήσαμε τα δοντάκια πάνω και έπειτα τα κάτω!
Διαπιστώσαμε ότι ήταν 16 και 16 ..σύνολο 32 (οι ενήλικες έχουν 32 δόντια)κάνοντας μαθηματικές έννοιες αφού προβήκαμε σε πρόσθεση,σε αφαίρεση(από τα παιδικά που είναι 20 πόσα παραπάνω είναι για ενήλικες;)σε πολλαπλασιασμό αφού τα διπλασιάζαμε (κάτω και άνω γνάθος)....
Mάθαμε τις ονομασίες τους και τι δουλειά κάνει το καθένα δόντι!(κοπτήρες,κυνόδοντες,τραπεζίτες..)
Κατασκευάσαμε τις δικές μας οδοντοστοιχίες με παιδικά δοντάκια (δηλ.20)

Παίξαμε ένα παιχνίδι  πλαστικοποιημένο  με ζάρια(αν πατήσεις σε χαλασμένο δόντι πας τρία δόντια πίσω, αν πατήσεις σε κίτρινο δύο πίσω,και αν πατήσεις σε σκούρο γκρι ,παραμένεις στο ίδιο σημείο στάσιμος μέχρι να παίξει ο αντίπαλος δύο φορές!).
Η επίσκεψη της οδοντογιατρού έπαιξε καθοριστικό ρόλο αφού ενημέρωσε τα παιδιά για τις υπηρεσίες που προσφέρει ένας οδοντογιατρός και τι χρειάζεται να κάνουμε για να μην χαλάνε τα δόντια μας!Μας έδειξε κάποια εργαλεία που χρησιμοποιεί και στο τέλος εξέτασε τα δοντάκια των παιδιών, προσφέροντάς τους οδοντόκρεμες!






Κατασκευάσαμε μάσκες "δοντάκια χαμογελαστά"και παίξαμε...κυνηγώντας μας η "ΚΑΚΗ ΔΙΑΤΡΟΦΗ"...(κέρδιζε όποιος έμεινε στο τέλος)

Μετρηθήκαμε  τυχαία ...16 παιδιά...και σχηματίσαμε ....ίσα μια οδοντοστοιχία!!

Σε χαρτόνι σχηματίσαμε ένα δόντι υγιές και ένα δόντι χαλασμένο... κόψαμε τροφές από περιοδικά και κολλήσαμε γύρω γύρω από το αντίστοιχο δόντι!



Ζωγραφίσαμε το αίνιγμα"γύρω γύρω κάγκελα στη μέση πάπια παίζει"...(τα δόντια και η γλώσσα)
και μάθαμε τι λέμε όταν φεύγει ένα δόντι(φάε ποντικέ το δόντι μου και κάντο σιδερένιο να τρώω εγώ το κρίθινο και συ το σιταρένιο)!





Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου