Αφορμή για την ενασχόληση με το συγκεκριμένο θέμα δόθηκε όταν πολλά παιδιά κάθε πρωί ερχόταν στο σχολείο με ένα βιβλίο για δεινόσαυρους για να το διαβάσουμε στα άλλα παιδιά.
Αφού το ενδιαφέρον ήταν επαναλαμβανόμενο και από τα υπόλοιπα παιδιά η Νηπ/γός προέβει σε ερωτήσεις διάφορες που αφορούσαν τους δεινόσαυρους και το τι γνώριζαν για το συγκεκριμένο θέμα.Οι απόψεις συγκεχυμένες...ζούσαν και άνθρωποι με τους δεινόσαυρους...έχουν δει αληθινούς στην τηλεόραση..έτσι ξεκινήσαμε μια ερευνητική ενασχόληση με το θέμα αυτό.Καταγράψαμε λοιπόν τι θέλουμε να μάθουμε για τους δεινόσαυρους και έπειτα η Νηπ/γός τα αποτύπωσε σε έναν εννοιολογικό χάρτη.
Η κάθε μια ομάδα έπειτα χώρισε τους δεινόσαυρους ανά κατηγορία(φυτοφάγους,σαρκοφάγους) μαθαίνοντας συνάμα και τα ονόματά τους αλλά και τις ιδιαιτερότητες του καθενός.
Κατασκεύασαν με τουβλάκια τον δικό τους μεγάλο και μικρό δεινόσαυρο....
με πλαστελίνη..............
με σταυρόλεξα....
με αντιστοιχίσεις....
προσπαθήσαμε να καταλάβουμε την διαφορά σε μέγεθος από έναν άνθρωπο...βρήκαμε από το διαδίκτυο πληροφορίες για την πατούσα του βραχιόσαυρου(1,20 *0,90) ...την μετρήσαμε με μέτρο σε χαρτόνι και κάναμε το περίγραμμά της...έπειτα μετρήσαμε την πατούσα ενός παιδιού.Μετρήσαμε πόσες πατούσες του παιδιού χωράει η πατούσα του δεινόσαυρου..(περίπου 48)...οι δικές μας ήταν 37 σύνολο...άρα διαπίστωσαν ότι μας χωράει όλους !
στην συνέχεια το κάθε παιδί μέτρησε την δική του και την έκοψε...
Πλαστικοποιήσαμε τα οστά του δεινοσαύρου και τα ταξινομήσαμε από το μικρότερο στο μεγαλύτερο και αντίστροφα αλλά και από το πιο λεπτό στο πιο χοντρό...
μετρήσαμε τα λεπτά .....
και τα πιο χοντρά.....
Παρακολουθήσαμε σχετικά βίντεο στο Υutube....
Περιηγηθήκαμε σε μουσείο ....
Μερικοί δεινόσαυροι......με τα ονόματά τους..
Αφού το ενδιαφέρον ήταν επαναλαμβανόμενο και από τα υπόλοιπα παιδιά η Νηπ/γός προέβει σε ερωτήσεις διάφορες που αφορούσαν τους δεινόσαυρους και το τι γνώριζαν για το συγκεκριμένο θέμα.Οι απόψεις συγκεχυμένες...ζούσαν και άνθρωποι με τους δεινόσαυρους...έχουν δει αληθινούς στην τηλεόραση..έτσι ξεκινήσαμε μια ερευνητική ενασχόληση με το θέμα αυτό.Καταγράψαμε λοιπόν τι θέλουμε να μάθουμε για τους δεινόσαυρους και έπειτα η Νηπ/γός τα αποτύπωσε σε έναν εννοιολογικό χάρτη.
Στην συνέχεια χωριστήκαμε σε δύο ομάδες(φυτοφάγοι και σαρκοφάγοι δεινόσαυροι) ,αποφασίσαμε να βρούμε ανάλογες πληροφορίες με την βοήθεια των γονιών.Αφού συγκεντρώσαμε αρκετό υλικό φτιάξαμε μια γωνιά όπου αρχικά τοποθετήσαμε τους πλαστικούς δεινόσαυρους-παιχνίδια και κατασκευάσαμε ένα δάσος μαζί με έντυπο υλικό όπου τα παιδιά στις ελεύθερες δραστηριότητες τους επισκέπτονται και συμβουλεύονται. Στην συνέχεια το κάθε παιδί έπρεπε να παρουσιάσει τις πληροφορίες που έφερε στα υπόλοιπα παιδιά....
Κατασκεύασαν με τουβλάκια τον δικό τους μεγάλο και μικρό δεινόσαυρο....
με πλαστελίνη..............
τον ζωγράφισαν......
αντιστοιχίσεις (πρώτο γράμμα του δεινόσαυρου με την εικόνα του..)
Ζωγράφισαν τον δικό τους δεινόσαυρομε το λογισμικό tuxpaint στον υπολογιστή.....
Εξοικοιώθηκαν με ΑΙΝΊΓΜΑΤΑ.....
με αντιστοιχίσεις....
προσπαθήσαμε να καταλάβουμε την διαφορά σε μέγεθος από έναν άνθρωπο...βρήκαμε από το διαδίκτυο πληροφορίες για την πατούσα του βραχιόσαυρου(1,20 *0,90) ...την μετρήσαμε με μέτρο σε χαρτόνι και κάναμε το περίγραμμά της...έπειτα μετρήσαμε την πατούσα ενός παιδιού.Μετρήσαμε πόσες πατούσες του παιδιού χωράει η πατούσα του δεινόσαυρου..(περίπου 48)...οι δικές μας ήταν 37 σύνολο...άρα διαπίστωσαν ότι μας χωράει όλους !
Πλαστικοποιήσαμε τα οστά του δεινοσαύρου και τα ταξινομήσαμε από το μικρότερο στο μεγαλύτερο και αντίστροφα αλλά και από το πιο λεπτό στο πιο χοντρό...
Τα ομαδοποιήσαμε σε σύνολα
μετρήσαμε τα λεπτά .....
και τα πιο χοντρά.....
Γίναμε παλαιοντολόγοι και τα ανακαλύψαμε έξω στην αυλή σκάβοντας....
Στην συνέχεια ζωγραφίσαμε μια ομαδική και τοποθέτησε ο καθένας τον δικό του δεινόσαυρο...
Παρακολουθήσαμε σχετικά βίντεο στο Υutube....
Περιηγηθήκαμε σε μουσείο ....
Μερικοί δεινόσαυροι......με τα ονόματά τους..
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου