Άρχισε
πυρετωδώς η ετοιμασία αλλά και πάλι δεν ικανοποιήθηκαν...έλειπε ο
"βασιλιάς"..ανέλαβε λοιπόν το άλλο τμήμα να τον φτιάξει...και φυσικά τι
ζήτησαν τα παιδιά;
Να παίξουμε κουκλοθέατρο...μαζευτήκαμε όλοι μαζί σε μια τάξη και αυτοσχεδιάσαμε...γράψαμε και προσκλήσεις..το ονομάσαμε .......
ΦΡΟΥΤΟΠΟΛΙΤΕΙΑ
"Μια φορά κι έναν καιρό ζούσε ένα σύννεφο πάνω από μια φρουτοπολιτεία όπου υπήρχαν οι φρουτένιες και οι φρουτένιοι πολύ αγαπημένοι φίλοι !Πήγαιναν μαζί σχολείο έπαιζαν μαζί και έκαναν και πολλές ζαβολιές ..περισσότερο η Νένια που δεν της άρεσε και το σχολείο!Λίγο πιο πέρα υπήρχε ένα παλάτι όπου ζούσαν ένας βασιλιάς(ο κ.Κυδώνης) και μια βασίλισσα(η κυρία Ροδούλα-από το ρόδι)μόνοι τους!
Είχαν κακές συνήθειες όπως με την διατροφή τους(δεν έτρωγαν καθόλου υγιεινά και γι' αυτό ο βασιλιάς ήταν πολύ χλωμός(κυδώνι) και η βασίλισσα(πολύ παχιά με φουσκωτά και κατακόκκινα μάγουλα(το ρόδι). Δεν είχαν παιδιά και συνεχώς γκρίνιαζαν για την φασαρία που έκαναν τα παιδιά της γειτονιάς(Η Τένια, η Φένια και η Νένια)...μάλιστα τα είχαν απειλήσει ότι θα έστελναν τους φρουρούς να τα κλείσουν σε ένα μπουντρούμι για να μην τα ακούνε!!
Τα παιδιά τρόμαξαν πολύ και ζήτησαν την βοήθεια της Πορτοκαλένιας που ήταν πολύ σοφή και αγαπούσε πολύ τα παιδιά...Όμως για κακή τους τύχη ετοιμαζόταν να παντρευτεί με τον κ.Παπιγιόν εκείνη την στιγμή(είχαμε φτιάξει έναν γαμπρό και μια νύφη)!
Η Πορτοκαλένια μόλις άκουσε τα παιδιά προσφέρθηκε να τα βοηθήσει σε αντίθεση με τον γαμπρό που τσαντίστηκε πολύ αλλά επειδή αγαπούσε πολύ την Πορτοκαλένια δεν ήθελε να την στενοχωρήσει οπότε δέχτηκε να βοηθήσει και αυτός...Σκέφτηκαν ένα πολύ ωραίο σχέδιο για να κάνουν τον βασιλιά και την βασίλισσα να αγαπήσουν τα παιδιά!!Το βράδυ που θα κοιμόταν θα μπαίνανε κρυφά στο παλάτι (με σκάλα και σχοινί)θα κρατούσαν ένα σκαλιδάκι και θα φύτευαν όλο το παλάτι απέξω με δέντρα (μηλιές,αχλαδιές,μανταρινιές,πορτοκαλιές,κυδωνιές...)που θα τα δοκίμαζαν και θα τους άρεσαν( γιατί μέχρι τότε δεν έιχαν δοκιμάσει καθόλου φρούτα)..Πραγματικά....δεν τους πήρε είδηση κανένας...όμως έπρεπε να τα ποτίσουν και δεν ήταν εύκολο ...γι'αυτό βρήκαν το σύννεφο και το παρακάλεσαν να ρίξει λιγη βροχούλα!!έτσι και έγινε....μετά από λίγο καιρό άρχιζαν να μεγαλώνουν οι σπόροι και δεν άργησαν να γίνουν ολόκληρα δεντράκια που γέμισαν καρπούς...αλλά και χρώματα ..το παλάτι πραγματικά φαινόταν σωστός παράδεισος...Οι βασιλιάδες που δεν έβγαιναν ποτέ έξω ανησύχησαν μετά από λίγο καιρό που δεν άκουγαν την φασαρία των παιδιών και έτσι βγήκαν στην αυλή....και τι να δούν...χάζεψαν...συγκινήθηκαν...χάρηκαν...αλλά και μετάνιωσαν για την συμπεριφορά τους όταν κατάλαβαν τι είχαν κάνει τα παιδιά της γειτονιάς...αυτά κρυμμένα πίσω από τα δέντρα διστακτικά πήγαν κοντά τους κρατώντας στα χέρια τους διάφορα ....χυμούς από ποροκάλι..μηλόπιτα..αχλαδόπιτα...γλυκό κυδώνι και πορτοκάλι...και τους τα πρόσφεραν να τα δοκιμάσουν ...μμμμμ καθόλου άσχημα!!
Τους άρεσαν πολύ...τα ευχαρίστησαν και από τότε ανέλαβε ο βασιλιάς να περιποιείται τα δέντρα και η βασίλισσα να φτιάχνει υγιεινές λιχουδιές...πάντα φώναζαν τα παιδιά που τώρα δεν τους ενοχλούσαν οι φωνές τους και τις τρώγανε μαζί....και έτσι ζήσανε αυτοί καλά και εμείς καλύτερα.......
Zωγραφίσαμε τα σκηνικά και ήρθε η ώρα....
Αλλά και μια άλλη ομάδα άρχισε να κόβει χρωματιστά χαρτάκια και να τα κολλάει σε μια κόλλα χαρτί ...δίπλα από κάθε χαρτάκι τους δώσαμε το ερέθισμα να ζωγραφίσουν και ένα φρούτο με το αντίστοιχο χρώμα...κόκκινο-μήλο,ρόδι...κίτρινο-μπανάνα,αχλάδι...αυτό το πήραν όλα τα παιδιά στη συνέχεια σαν φύλλο εργασίας!!
Zωγραφίσαμε τα σκηνικά και ήρθε η ώρα....
Αλλά και μια άλλη ομάδα άρχισε να κόβει χρωματιστά χαρτάκια και να τα κολλάει σε μια κόλλα χαρτί ...δίπλα από κάθε χαρτάκι τους δώσαμε το ερέθισμα να ζωγραφίσουν και ένα φρούτο με το αντίστοιχο χρώμα...κόκκινο-μήλο,ρόδι...κίτρινο-μπανάνα,αχλάδι...αυτό το πήραν όλα τα παιδιά στη συνέχεια σαν φύλλο εργασίας!!
Μπράβο! Η δουλειά σας είναι φοβερή και ο τρόπος που αφήνετε τα παιδιά να καθοδηγούν κατά κάποιο τρόπο το μάθημα βγάζει τέλεια αποτελέσματα!
ΑπάντησηΔιαγραφήΚΑΤΑΠΛΞΚΤΙΚΕΣ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΕΣ. ΤΑ ΣΥΓΧΑΡΗΤΉΡΙΆ ΜΟΥ
ΑπάντησηΔιαγραφή