Εσωτερικός κανονισμός λειτουργίας σχ.έτος 2024-25

Εσωτερικός κανονισμός λειτουργίας σχολείου 2023-24

Σελίδες

Διαχείριση καιρικών φαινομένων-Σεισμός

Εσωτερικός κανονισμός σχολείου 2022-23

ΙΕΠ-ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΣΧΟΛΙΚΗΣ ΜΟΝΑΔΑΣ

etwinning

Αναλυτικό Πρόγραμμα Σπουδών (Α.Π.Σ.) -(ΔΕΠΠΣ) Νηπιαγωγείου

ΤΑ ΘΕΜΑΤΑ ΜΑΣ

Τετάρτη 31 Οκτωβρίου 2012

"Ημέρα Αποταμίευσης"

Όσο και να μας καίει αυτή την περίοδο το θέμα της αποταμίευσης στα παιδιά εμείς δεν μπορούμε να το παραβλέψουμε!Αφού δείξαμε χαρτονομίσματα
αλλά και μεταλλικά κέρματα, εξηγήσαμε στα παιδάκια μας ότι δεν έχουν όλα την ίδια αξία..αλλά θα το καταλάβουν καλύτερα τις επόμενες μέρες αφού ετοιμάζουμε να ανοίξουμε το μαγαζάκι μας..γι'αυτό σήμερα ήταν μια καλή ευκαιρία να φτιάξουμε και τα δικά μας κέρματα..φυσικά του ενός και των δύο ευρώ...
Θα τα πλασικοποιήσουμε και έτοιμες οι συναλλαγές μας..από βδομάδα.. Εξηγήσαμε ότι δεν κάνουμε μόνο με τα χρήματα αποταμίευση αλλά και με άλλα πράγματα και τους εξηγήσαμε...ότι θα φτιάξουμε τον κουμπαρά μας-γουρουνάκι χωρίς έξοδα..με ανακυκλωμένα υλικά..έτσι αφού μαζέψαμε πολλά άδεια κουτιά γάλακτος καλά πλυμένα,τα τυλίξαμε με εφημερίδες για να τα παχύνουμε λίγο και τα στερεώσαμε με χαρτοταινία..αυτή την βάψαμε μα φυσικά με ροζ χρώμα και κολλήσαμε για ποδαράκια πώματα από φελλό..για ουρίτσα λίγο σύρμα πίπας και για πρόσωπο σχεδίασαν ένα κύκλο σε χαρτόνι και τον ζωγράφισαν!!

Έτσι κατάλαβαν ότι μπορούμε να κάνουμε οικονομία σε πολλά πράγματα και να ξοδεύουμε μόνο εκεί που υπάρχει ανάγκη.. Συζητήσαμε και για άλλες χώρες όπου εκεί όχι μόνο οικονομία δεν μπορούν να κάνουν αλλά πεθαίνουν από την πείνα..Κάποιο παιδί μάλιστα σκέφτηκε να μαζεύουμε λεφτά στον κουμπαρά του σχολείου μας και να βοηθήσουμε αυτά τα παιδιά..Αναφέραμε και την UNICEF όπου βοηθά πολλά παιδιά και αποφασίσαμε με τα χρήματα μας να αγοράζουμε τετράδια και μολύβια από την UNICEF... Άλλα παιδιά είπαν ότι δεν θα ξαναπετάξουν παιχνίδια αλλά θα τα προσφέρουν σε άλλα παιδάκια.. Είπαμε και για το Ταχυδρομικό ταμιευτήριο
ότι είναι μια τράπεζα όπου εκεί μπορούμε να καταθέτουμε τις οικονομίες μας αλλά εξηγήσαμε ότι υπάρχουν και άλλες τράπεζες.
Όμως εκεί είχαμε ένα μικρό μπέρδεμα..τα παιδιά θεωρούσαν ότι το ταχυδρομικό ταμιευτήριο είναι το ταχυδρομείο που μεταφέρει γράμματα...τους εξηγήσαμε ότι το ταχυδρομείο και ο ταχυδρόμος είναι υπεύθυνος για την αποστολή γραμμάτων και εγγράφων ενώ το ταμιευτήριο είναι μια τράπεζα..Με αυτή την ευκαιρία καλέσαμε τον ταχυδρόμο της γειτονιάς μας και μας ενημέρωσε για το επάγγελμά του..
Αναφέρθηκε και στις δυσκολίες μετακίνησής τους στα παλιά χρόνια..
Μας έδειξε την τσάντα του που ήταν γεμάτη γράμματα
Μας ενημέρωσε για τα γραμματόσημα και τον τρόπο αποστολής..
Γράψαμε και εμείς ένα γράμμα και του το δώσαμε να μας το στείλει στο διπλανό σχολείο
Είδαμε  το μεταφορικό του μέσο
Αλλά ψάξαμε και το δικό μας κουτί για να δούμε αν μας είχαν στείλει κάτι..

Κάναμε ταξινομήσεις,ομαδοποιήσεις και σειραθετήσεις με διάφορους φακέλους αλλά και με χρήματα
 Μάθαμε την παροιμία.."φασούλι το φασούλι γεμίζει το σακούλι"και το κατασκευάσαμε με γκοφρέ χαρτί
Διαβάσαμε τις λέξεις"κουμπαράς", "Ταχυδρόμος","χρήματα","γράμμα" και τις αντιστοιχίσαμε με εικόνες..
Διαβάσαμε από τους μύθους του Αισώπου "τον τζίτζικα και τον μέρμηγκα", το ζωγραφίσαμε και το δραματοποιήσαμε... τα παιδιά χαρακτήρισαν τον τζίτζικα τεμπέλη και αχόρταγο..όμως επειδή είναι και πολύ αθώα άλλαξαν το τέλος του μύθου με αποτέλεσμα να μην τον διώξουν τα μυρμηγκάκια αλλά τον κάλεσαν στο σπίτι τους και του έδωσαν φαϊ και στέγη και τον έπεισαν ότι το καλοκαίρι δεν θα τραγουδάει μόνο αλλά θα μαζεύει τροφή για τις κρύες μέρες του χειμώνα!!

2 σχόλια:

  1. ΚΑΤΑΠΛΗΚΤΙΚΗ ΑΝΑΡΤΗΣΗ!!!!!!ΑΠΙΘΑΝΟΙ ΟΙ ΚΟΥΜΠΑΡΑΔΕΣ ΣΑΣ!ΚΙ ΕΜΕΙΣ ΘΑ ΑΝΑΡΤΗΣΟΥΜΕ ΣΗΜΕΡΑ ΤΟΥΣ ΔΙΚΟΥΣ ΜΑΣ ΑΛΛΑ ΝΟΜΙΖΩ ΟΙ ΔΙΚΟΙ ΣΑΣ ΕΙΝΑΙ ΠΙΟ ΟΜΟΡΦΟΙ.ΠΗΡΑΜΕ ΙΔΕΑ ΓΙΑ ΤΟΥ ΧΡΟΝΟΥ!ΜΠΡΑΒΟ ΣΑΣ!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΛΥ!ΘΕΩΡΩ ΟΤΙ ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΚΑΕΙ Η ΚΑΘΕ ΜΙΑ ΣΤΗΝ ΤΑΞΗ ΤΗΣ ΕΙΝΑΙ ΜΟΝΑΔΙΚΟ ΚΑΙ ΚΑΤΑΠΛΗΚΤΙΚΟ!!ΟΜΩΣ ΓΙ ΑΥΤΟ ΦΤΙΑΞΑΜΕ ΚΑΙ ΤΑ BLOG..ΓΙΑ ΝΑ ΠΑΙΡΝΟΥΜΕ ΙΔΕΕΣ!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή