Εσωτερικός κανονισμός λειτουργίας σχ.έτος 2024-25

Εσωτερικός κανονισμός λειτουργίας σχολείου 2023-24

Σελίδες

Διαχείριση καιρικών φαινομένων-Σεισμός

Εσωτερικός κανονισμός σχολείου 2022-23

ΙΕΠ-ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΣΧΟΛΙΚΗΣ ΜΟΝΑΔΑΣ

etwinning

Αναλυτικό Πρόγραμμα Σπουδών (Α.Π.Σ.) -(ΔΕΠΠΣ) Νηπιαγωγείου

ΤΑ ΘΕΜΑΤΑ ΜΑΣ

Κυριακή 25 Μαρτίου 2012

ΑΜΥΓΔΑΛΙΑ

Αφού κατασκευάσαμε την Άνοιξη και την στολίσαμε με αμύγδαλα ήρθε και η ώρα της αμυγδαλιάς! Διαβάσαμε την ανάλογη ιστορία... " Η Αμυγδαλιά ήταν ένα νέο, πανέμορφο, ροδαλό κορίτσι. Η μητέρα της την αγαπούσε πολύ, φοβόταν όμως τις κρύες μέρες του χειμώνα να την αφήσει να βγει έξω για να μην κρυώσε και γι' αυτό το χειμώνα την κλείδωνε στο δωμάτιό της. Μια μέρα, ο Βοριάς πέρασε έξω από το παράθυρό της, την είδε και την ερωτεύτηκε. Πώς όμως θα ερωτεύονταν και αυτή το Βοριά;Συνεχώς τριγυρνούσε θλιμένος έξω από το παράθυρό της. Ωσπου μια νύχτα σκέφτηκε να μεταμορφωθεί σε πρίγκηπα. Ο Βοριάς παρουσιάστηκε στην Αμυγδαλιά σαν όμορφος νεαρός άντρας και της ζήτησε αμέσως να παντρευτούν. Εκείνη μόλις τον αντίκρισε τον ερωτεύτηκε και δέχτηκε την πρότασή του. Μια μέρα λοιπόν, που έλειπε η μητέρα της από το παλάτι, βγήκε έξω τρέχονταςκαι αγκάλιασε το Βοριά. Δεν άντεξε την παγωνιά και απ' το κρύο του ξεψύχησε. Από τότε ντύνεται νυφούλα και δέχεται το άγγιγμα του αγαπημένου της Βοριά κάθε χειμώνα". Μιλήσαμε για τα συναισθήματα που μας προκάλεσε..λύπη και στενοχώρια για τον θάνατο της αμυγδαλιάς αλλά και χαρά που έγινε ένα ωφέλιμο δέντρο! Την ζωγραφίσαμε και μάθαμε και το αίνιγμα...
Ένα παιδί μας έφερε αμύγδαλα από το σπίτι και με αυτή την ευκαιρία συζητήσαμε και τα γλυκίσματα ή φαγητά μπορούμε να φτιάξουμε!Αποφασίσαμε να φέρουμε και άλλα αμύγδαλα και κουβερτούρα για να φτιάξουμε τα βραχάκια τα οποία γίνονται και πολύ εύκολα!Μας δόθηκε η ευκαιρία και κάναμε και μαθηματικές έννοιες αφού έπρεπε να υπολογίσουμε πόσα αμύγδαλα θα βάλουμε σε κάθε βραχάκι για να μας φτάσουν(αρίθμηση,αντιστοίχιση,μέγεθος...)!
Έτοιμα για φάγωμα!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου