Εσωτερικός κανονισμός λειτουργίας σχ.έτος 2024-25

Εσωτερικός κανονισμός λειτουργίας σχολείου 2023-24

Σελίδες

Διαχείριση καιρικών φαινομένων-Σεισμός

Εσωτερικός κανονισμός σχολείου 2022-23

ΙΕΠ-ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΣΧΟΛΙΚΗΣ ΜΟΝΑΔΑΣ

etwinning

Αναλυτικό Πρόγραμμα Σπουδών (Α.Π.Σ.) -(ΔΕΠΠΣ) Νηπιαγωγείου

ΤΑ ΘΕΜΑΤΑ ΜΑΣ

Τρίτη 29 Μαΐου 2012

Παιχνίδι κρυμμένου θησαυρού "με οστά δεινοσαύρων"

Με αφορμή ένα συναρμολογούμενο παιχνίδι με οστά του τυραννόσαυρου που μας έφερε ένα παιδί αποφασίσαμε να παίξουμε το παιχνίδι του κρυμμένου θησαυρού και να γίνουμε παλαιοντολόγοι...να τα κρύψουμε εμείς και το άλλο τμήμα αν ψάξει να τα βρει... πρώτα λοιπόν μετρήσαμε τα κομμάτια των οστών-7-επτά-και στην συνέχεια χωριστήκαμε σε επτά ομάδες όπου η κάθε μια επέλεξε το σημείο όπου θα έκρυβε το δικό της οστό! Στην συνέχεια έπρεπε να φτιάξουμε καρτέλες και να περιγράψουμε το μέρος όπου θα τα είχαμε κρυμμένα τα οστά!Η πρώτη ομάδα αποφάσισε να τα κρύψει έξω σε μια γλάστρα όπου είναι φυτεμένη μια ελιά!
Η δεύτερη ομάδα αποφάσισε στο κουκλόσπιτο!
Η τρίτη ομάδα στο αλφαβητάριο μας!
Η τέταρτη ομάδα στο καβαλέτο!
Η πέμπτη ομάδα στα συρταράκια..
Η έκτη ομάδα έξω στην τσουλήθρα..
Και η έβδομη ομάδα στην βιβλιοθήκη!
Αφού τα κρύψαμε φωνάξαμε τα παιδιά της άλλης τάξης και τους διαβάσαμε τις οδηγίες και σύμφωνα μ' αυτές άρχισαν να ψάχνουν.. Πολύ ενδιαφέρον και με πολλή αγωνία...ήθελαν να βρουν όλα τα κομμάτια για να μπορέσουν να συναρμολογήσουν τον δεινόσαυρο...
Αφού τα βρήκαμε όλα ξεκινήσαμε να τα συναρμολογούμε!
Και δώσαμε στο τέλος και το πτυχίο "Παλαιοντολόγου"σε όλα τα παιδιά ...

Δευτέρα 28 Μαΐου 2012

Κατασκευή δεινόσαυρων

Πολλά βιβλία..πολλές πληροφορίες,πολλά DVD, που έφεραν τα παιδιά και φέρνουν συνεχώς!Πολλέςέννοιες μαθηματικές..αντιστοιχίσεις...ταξινομήσεις(μεγάλοι μικροί,ψηλοί κοντοί,χοντροί λεπτοί...)ομαδοποιήσεις(αγκυλόσαυροι,πτερόσαυροι,φυτοφάγοι,σαρκοφάγοι..)
Μιμηθήκαμε τις φωνές τους αλλά και το περπάτημά τους...γίναμε επικίνδυνοι σαρκοφάγοι αλλά και ήσυχοι φυτοφάγοι..ζωγραφίσαμε τον αγαπημένο μας δεινόσαυρο..
Κατασκευάσαμε τον σκελετό τους...
Κατασκευάσαμε το σώμα τους...χωριστήκαμε σε ομάδες και η κάθε μια διάλεξε τον δεινόσαυρο που ήθελε να φτιάξει...πρώτα φτιάξαμε τον διπλόδοκο..γράψαμε το όνομά του..το διαβάσαμε και το αναγνωρίσαμε ανάμεσα από τις άλλες ονομασίες των δεινόσαυρων..

Τρίτη 22 Μαΐου 2012

Επιτέλους...ήρθε η ώρα για τους "δεινόσαυρους"

Εδώ και καιρό τα παιδιά περίμεναν με αγωνία αυτή την στιγμή....έφερναν βιβλία,φωτογραφίες,παιχνίδια ..όλα με επίκεντρο τους δεινόσαυρους!Είχαμε κάνει μια πρόχειρη συζήτηση αλλά τώρα με αφορμή την επίσκεψή μας στις 1 Ιουνίου στο Μουσείο Φυσικής Ιστορίας ήρθε η ώρα να μάθουμε λεπτομέρειες για τους δεινόσαυρους..και λέω λεπτομέριες γιατί όταν τους ζητήσαμε να μας πουν τι ξέρουν ..μας εξέπληξαν..ήξεραν τις ονομασίες τους..ήξεραν για τις κατηγορίες των φυτοφάγων και των σαρκοφάγων..ήξεραν πως εξαφανίστηκαν...ήξεραν ότι εζησαν πριν πολλά πολλά χρόνια και όχι μαζί με τους ανθρώπους...
Αυτό το θέμα ήρθε και έδεσε με τα "έντομα",αφού μας δόθηκε η ευκαιρία να τα κατηγοριοποιήσουμε συζητώντας και για τις υπόλοιπες ομάδες...έντομα-ζώα σπιτιού-ζώα ζούγκλας-πουλιά-ερπετά...όταν τους ζητήσαμε να μας φέρουν ζωάκια και να τα βάλουν σε ομάδες έφεραν και τους δεινόσαυρους!Φτιάξαμε άλλη κατηγορία...τα προϊστορικά ζώα...αλλά μας είπαν ότι τα περισσότερα ερπετά ήταν "μεταλλαγμένοι"δεινόσαυροι!!
Στην συνέχεια χωρίστηκαν σε δύο ομάδες για να βρουν πληροφορίες για τους φυτοφάγους και για τους σαρκοφάγους δεινόσαυρους