Η πόλη μου ,το Ηράκλειο

Τρίτη 11 Φεβρουαρίου 2014

ΓΕΝΕΘΛΙΑ ΜΕ ΕΡΩΤΗΜΑΤΙΚΟ!!

Συνήθως στο Νηπ/γείο μας και σε κάθε σχολείο κάνουμε γενέθλια για τα παιδάκια μας...Σήμερα αντιστράφηκαν οι όροι!!Κάποια στιγμή χτυπάει η πόρτα και βλέπουμε να έρχεται μια τούρτα με ένα μεγάλο ερωτηματικό!!Κυρία αυτό είπαν μοιάζει με επτά!!
Πολύ θα το ήθελα αλλά προσθέσαμε και κάτι δεκάδες...προβληματιστήκαμε με μαθηματικές έννοιες,με προσθέσεις, αφαιρέσεις...και τελικά μάθανε όλα τα παιδιά την ηλικία μου...έπειτα μου ζωγράφισαν και μου έγραψαν μόνα τους "χρόνια πολλά"φτιάχνοντας τις ζωγραφιές ένα ωραίο βιβλίο για να το έχω ενθύμιο!!
Όμως το πιο ωραίο ήταν ότι το πρωϊ στην παρεούλα είχαμε ξεκινήσει συζήτηση με θέμα "τα παιδιά όλου του κόσμου"αφού το συνδυάσαμε και με τις Απόκριες και ήδη συζητούσαμε για τις 5 ηπείρους! Έτσι όταν ήρθε η ώρα για να μου τραγουδήσουν το τραγουδάκι σκέφτηκαν να το πουν σε διάφορες γλώσσες!!(κινέζικα,ινδιάνικα,εσκιμώικα,στα αγγλικά,στα αφρικάνικα...)







Δεν υπάρχουν σχόλια: